██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

پورشه ۹۱۸ اسپایدر + عکس وتوضیح

دیدن سوپر اسپرتهایی که در حال رفتن به سمت تکنولوژی هایبریدی هستند، نشان می دهد که دیر یا زود همه خودروها باید از این فن آوری یا روشهایی مشابه (الکتریکی، هیدروژنی، پیل سوختی …) برای خودروهای خود استفاده نمایند. پورشه نیز یک مدل آرمانی و مفهومی را دو سال پیش در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد و اکنون مدل تکامل یافته آن را برای تولید آماده می کند.

نیروی محرکه این سوپر اسپرت  از هشت سیلندر خورجینی با حجم ۴٫۶ تشکیل شده که با پیستونهای سبک وزن و نسبت تراکم بالا و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها که برای اولین بار توسط پورشه بکار گرفته می شود، قادر است  توان ۵۵۰ اسب بخار را تولید نماید. همچنین سه موتور الکتریکی نیز می توانند در مجموع توان خودرو را به عدد خیره کننده ۷۲۰ اسب بخار برسانند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: fereshte ׀ تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM